Regulamin sklepu internetowego
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
§1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady internetowej sprzedaży produktów przez Filharmonię im Mieczysława Karłowicza w Szczecinie (zwany dalej „Regulaminem”).
- Na potrzeby Regulaminu przez pojęcie „produkty” rozumie się towary wymienione i opisane na stronie internetowej Sklepu Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie z siedzibą przy ul. Małopolskiej 48, 70-515 Szczecin, NIP 851-031-19-73, REGON 000 280 488 (zwaną dalej w Regulaminie „Filharmonią”).
- Na potrzeby Regulaminu przez pojęcie „Filharmonia” rozumie się Filharmonię im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie z siedzibą przy ul. Małopolskiej 48, 70-515 Szczecin, NIP 851-031-19-73, REGON 000 280 488.
- Ilekroć w Regulaminie mowa jest o stronie internetowej Filharmonii, oznacza to stronę internetową, dostępną pod adresem filharmonia.szczecin.pl
- Zakup produktów dostępnych w Sklepie Filharmonii oznacza zapoznanie się z niniejszym Regulaminem oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zamówienia.
- W ramach wymagań technicznych niezbędnych do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Filharmonia w celu realizacji zakupów, Klient powinien dysponować aktywnym kontem poczty elektronicznej (e-mail) oraz urządzeniem podłączonym do sieci Internet.
§2 Sprzedaż produktów
- Filharmonia oferuje sprzedaż produktów online.
- Sklep internetowy Filharmonii prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.
- Wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym Filharmonii są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Przy ich zakupie istnieje konieczność dokonania płatności w formie przelewu elektronicznego lub za pośrednictwem karty kredytowej.
- Płatności za produkty zakupione online obsługuje firma Dialcom24 Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Kanclerskiej 15, 60-327 w Poznaniu, za pośrednictwem portalu przelewy24.pl.
- Płatności z tytułu złożonego zamówienia dokonać należy w przeciągu 2 godzin od jego dokonania. W przypadku niedokonania opłaty w tym czasie, zamówienie zostanie anulowane.
- Faktura może być wystawiona wyłącznie na osobę lub firmę, która zakupiła produkty online.
§ 3 Składanie zamówień
- Wszystkie ceny podane w sklepie internetowym Filharmonii są cenami brutto podanymi w złotych polskich. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki.
- Zamówienia składane poprzez stronę internetową można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
- Po wpłynięciu środków na konto Filharmonii produkty zostaną wysłane bez zbędnej zwłoki przesyłką kurierską na adres wskazany w formularzu zamówienia.
- Zamówienie jest skuteczne, jeśli Klient prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe w tym dokładny adres, na który produkt ma być wysłany oraz numer telefonu i adres e-mail.
- W wypadku gdy podane dane nie są kompletne, Filharmonia skontaktuje się z Klientem. Jeśli kontakt z Klientem nie będzie możliwy, Filharmonia ma prawo do anulowania zamówienia.
- Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma wiadomość mailową wysłaną na podany w procesie zakupu adres e-mail. Wiadomość będzie zwierała link do płatności.
- Po dokonaniu płatności Klient otrzyma wiadomość mailową z potwierdzeniem płatności.
- Klient w procesie składania zamówienia może sam wygenerować sobie fakturę vat lub wyrazić wolę otrzymania faktury VAT, która może zostać załączona do wysyłanej przesyłki lub przesłana drogą elektroniczną, na wskazany adres e-mail.
§ 4 Koszty i termin wysyłki
- Towar wysyłany jest na adres wskazany w formularzu zamówienia lub odbierany w siedzibie Filharmonii.
- Wysyłki dokonywanie są jedynie na terenie Polski.
- Wysyłki dokonywane są od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni wolnych od pracy) do godziny 12.00.
- Klient jest obciążany kosztami dostawy (wysyłki). Koszty te doliczane są w koszyku internetowym.
- Klient przy składaniu zamówienia może wybrać następujące formy dostawy produktów:
1) dostawa kurier UPS
2) dostawa kurier InPost
3) dostawa do wskazanego paczkomatu InPost
4) odbiór produktów na miejscu, w siedzibie Filharmonii
5.1 Koszt transportu kurier UPS jest obliczany automatycznie na podstawie wagi kupowanego produktu/produktów.
Przedziały cenowe zależą od wagi produktu. Koszty dostawy kształtują się następująco:
• Dostawa paczki o wadze do 5,00 kg – 21,30 zł brutto
• Dostawa paczki o wadze od 5,01 kg do 10,00 kg – 22,42 zł brutto
• Dostawa paczki o wadze od 10,01 kg do 20,00 kg – 24,32 zł brutto
• Dostawa paczki o wadze od 20,01 kg do 30,00 kg – 26,32 zł brutto
5.2 Koszt transportu kurier InPost jest obliczany automatycznie na podstawie wagi kupowanego produktu/produktów.
Przedziały cenowe zależą od wagi produktu. Koszty dostawy kształtują się następująco:
• Dostawa paczki o wadze do 5,00 kg – 14,47 zł brutto
• Dostawa paczki o wadze od 5,01 kg do 10,00 kg – 14,46 zł brutto
• Dostawa paczki o wadze od 10,01 kg do 15,00 kg – 16,33 zł brutto
• Dostawa paczki o wadze od 15,01 kg do 30,00 kg – 16,98 zł brutto
5.3 Koszt dostawy do paczkomatu InPost jest obliczany automatycznie na podstawie wagi kupowanego produktu/produktów.
Przedziały cenowe zależą od wagi produktu. Koszty dostawy kształtują się następująco:
• Gabaryt A o wadze do 5,00 kg – 11,05 zł brutto
• Gabaryt B o wadze od 5,01 kg do 10,00 kg – 12,39 zł brutto
• Gabaryt C o wadze od 10,01 kg do 15,00 kg – 19,98 zł brutto
Klient w procesie składania zamówienia wskazuje wybrany przez siebie paczkomat jako miejsce odbioru przesyłki.
5.4 Odbiór produktów w siedzibie Filharmonii jest bezpłatny, możliwy w godzinach otwarcia kas, tj.:
• wtorek-czwartek od godz. 13.00. do godz. 18.00
• piątek od godz. 13.00 do godz. 20.00
• oraz na godzinę przed biletowanym wydarzeniem, którego organizatorem jest Filharmonia
Przy odbiorze produktów w siedzibie Filharmonii klient własnoręcznym czytelnym podpisem poświadcza odbiór oraz wskazuje datę odbioru.
W przypadku odbioru produktów przez osobę inną niż wskazaną w złożonym zamówieniu dotyczącym zakupu produktów, wymagane jest posiadanie pisemnego upoważnienia do odbioru produktów, wystawione przez kupującego.
§ 5 Odstąpienie od umowy
- Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów zwrotu zakupionych towarów.
- Konsument może odstąpić od umowy, składając Filharmonii oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 ze zm.). Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
- Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres Filharmonii, w stanie nieuszkodzonym.
- Filharmonia może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zakupionych produktów lub do czasu dostarczenia Filharmonii dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów, w których przedmiotem są produkty dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu (w szczególności nagrania dźwiękowe lub wizualne, programy komputerowe, wydawnictwa książkowe lub gry planszowe) jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
§ 6 Procedura reklamacji
- Klient może złożyć reklamację, jeżeli usługi przewidziane w niniejszym Regulaminie nie są lub nie zostały zrealizowane przez Filharmonię lub są realizowane niezgodnie z postanowieniami Regulaminu.
- Reklamację można złożyć w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep@filharmonia.szczecin.pl lub pisemnej na adres Filharmonii. Reklamacja powinna zawierać co najmniej adres e-mail Klienta oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń.
- Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Filharmonia zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
- Składając reklamację należy dostarczyć do Filharmonii reklamowany produkt.
- Filharmonia rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta Filharmonia naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest wyłącznie na adres e-mail przypisany do Konta danego Klienta.
§ 7 Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych
- Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez klientów sklepu internetowego w związku z zakupami jest Filharmonia.
- Dane osobowe wykorzystywane są w celu realizacji umów sprzedaży, w zawiązku z tym mogą być przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów do Klienta. Klienci mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania. Dane są przekazywane dobrowolnie.
- Klienci posiadający konto w Sklepie internetowym mają możliwość samodzielnego korygowania wprowadzonych danych poprzez edycję profilu konta.
§ 8 Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy.
- Spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między Filharmonią a Klientami, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. 2016, poz. 1822 ze. zm.).
- Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania na stronie internetowej Filharmonii.